About Me

My photo
I just an ordinary person who are talkative and easy going . I believe something happen for a 1000 reasons . The pain teach me to be a strong Allah creation . I don't mind people hatin me because I live not to impress anybody but to seek my place in Jannah .

Saturday, October 24, 2015

al-fatihah

assalamualaikum w.b.t dan selamat sejahtera .

saya rindukan awak muhammad aidil syazwin irman . terima kasih sebab pernah hadir dalam hidup saya dan berjaya mengubah diri saya menjadi seorang hamba Allah S.W.T yang lebih baik . berjaya menyedarkan tanggungjawab saya sebagai seorang muslim .

I still remember everything i know about you especially lagu istikharah cinta kegemaran awak . but sadly , i barely able to recognize your face . your face is kinda blur in my mind . I only remember awak punya spec , awak punya janggut sikit , and awak punya baju kotak-kotak . pathetic me *sight* tapi sumpah , saya rindukan awak sangat-sangat . wallahi . yang paling penting saya ingat lagi awak kata 'pahitnya mujahaddah itu kerana manisnya mardhatillah itu' . saya ingat ayat tu sampai sekarang dan saya tak pernah lupa .

Haih .. kuatnya saya update entry ni untuk awak . tak mengalir pun air mata tapi somehow hati ni rasa macam kena tekan kuat-kuat hahahah . semoga awak tenang disana . tapi saya yakin awak bahagia dapat berehat dekat sana lepas awak dah berpenat lelah beramal dekat dunia kan ?  Aidil Irman , kami semua akan menyusul awak satu hari nanti .


p/s : awak tetap doktor wannabe favourite saya !

No comments: